Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Otel şikayetlerinde tur firmasına karşı hakkımı nasıl ararım?
17-07-2009, 10:57 PM
Yorum: #1
Otel şikayetlerinde tur firmasına karşı hakkımı nasıl ararım?
22.06.2009 tarihinde Bamtur'dan Didim Sancar Kardia Otel'de 26 Temmuz-01 Ağustos 2009 arası 6 gece için 3 kişilik rezervasyon yaptırdım.16 Temmuz 2009 günü Bamtur'dan beni arayıp; o otelde sorun olduğunu ve başka bir otele yönlendirileceğimizi söylediler.17 Temmuz günü aradım ve gitmek istediğim oteli söyleyecektim ama telefona çıkan bayan Sancar Kardia'ya gidecek olanların Kuşadası Egeria Park Hotel (SERAY OTEL)'e yönlendirileceğini söyledi.Biz Kuşadası'na gitmek istemiyoruz.Bizi istemediğimiz bir yere zorla gönderebilirler mi?Ayrıca Sancar Kardia'da sorun olduğunu, tatilimize 10 gün kala haber verdiler.Şimdi iptal etsek %35 ücret kesecekler.15 gün kala haber verselerdi, iptal ettiğimizde ücretin tamamını iade ediyorlar.Geçen sene de ETS ile sorun yaşamıştım.Türkiye'de tatilde huzur değil, dert buluyoruz seyahat firmaları yüzünden.
Hakkımı nasıl arayabilirim?
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 


Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi


Özel Reklam alanı:
ISP Özel Güvenlik şirketi

hukukhukuk aramaYasam ve Insanlar

Hukuk Sitesi PORTAL